luni, 29 octombrie 2018

Duelul celor două viori ediţia 2018

Şi în acest an am avut astă seară 29 octombrie 2018 am avut plăcerea să-i revedem pe cei trei artişti implicaţi în proiectul "Duelul viorilor", Liviu Prunaru cu vioara Stradivarius, Gabriel Croitoru cu vioara Guarneri şi pianistul Horia Mihail, arbitru la pian.

Primii au apărut pe scenă au fost Liviu Prunaru şi Horia Mihail care au interpretat Polonaise brillante de Wieniawski. 
După aceea pe scenă Gabriel Croitoru şi Horia Mihail au interpretat Melodii lăutăreşti de Sarasate. 
Prunaru şi Mihail
 În finalul acestui recital ambii violonişti împreună cu pianistul au interpretat Toamna şi Iarna de Astor Piazzola. 

Croitoru şi Mihail
Apoi spre marea mea plăcere am urmărit un potpuriu de melodii compuse de Frolov care trec de la baroc la ragtime şi jazz. Apoi am ascultat compoziţii de Şostakovici apoi tangouri celebre.
Croitoru, Mihail şi Prunaru
A fost un program variat cu nuanţe de cafe concert care au bucurat publicul meloman care are şansa unei vieţi muzicale de excepţie acum în Piteşti.
Cu artiştii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu