marți, 16 aprilie 2013

Blog de Vlad

Vlad, eu şi Raluca
Vlad, nepotul şi-a sărbătorit ziua de naştere! Este Berbec şi m-a invitat şi pe mine la cheful cu prietenii lui, la un grătar! Şi aţi văzut deja ce a ieşit, eu cu ultima mea pălărie de paie, pe post de gondolier eşuat pe Argeş!
Vă mai dau o poză şi cu nepotul şi prietena lui Raluca, o viitoare apărătoare a legilor care este în România!
Şi ca supliment aveţi şi poze de la noul parc al Piteştiului, Parcul Zăvoi, foarte parţial amenajat şi altele cu Parcul Ştrand!
Eu, un fel de Corleone fără gondolă






































Arteziana din Parcul Zăvoi de pe malul Argeşului cu lalele

Parcul Ştrand


Tot Parcul Ştrand

6 comentarii:

  1. Salut domnule,
    Vă apreciez și vă invidiez...

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi colega ? Exits fraza : "foarte partial amenajat ",,sa-mi spui,te rog.,tu care te contrezi cu...Liiceanu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti simpatici! Si...Vlad seamana cu tine...desi nu stiu daca e din partea ta sau a sotiei! Sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mare pozar mai esti, Joe! Domnu' Lux, mai foti??? No, atunci... :)) Laurian

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos dl. Negut! Sa va traiasca:*

    RăspundețiȘtergere