joi, 23 octombrie 2014

Vă place Tango?

Răzvan Suma
În această seară am avut parte de un spectacol inedit, de muzică şi de poezie. 

Suma, Analia, Vlad Ionescu şi Julio Santillan
Pentru că surpriza a fost că nu s-a cântat doar tangouri ci s-a recitat poezie, poezie foarte bună de Borges, marele poet şi scriitor argentinian.

Acest spectacol a fost pus la cale de violoncelistul Răzvan Suma. Întâmplarea face că Răzvan Suma este căsătorit cu cântăreaţa argentiniană, superba Analia Selis. Pentru a finaliza proiectul Răzvan
Suma el a cooptat pe chitaristul şi compozitorul Julio Santillan şi pe actorul Adrian Ionescu recitatorul de Borges.

S-au cântat tangouri şi milonga celebre, s-au recitat poezii de Borges. 
Aceste cântece mi-au trezit nostalgiile adolescenţei cu celebra actriţă şi cântăreaţă Sarita Montiel. Îmi amintesc de un film care probabil se numea Şantecler, şantanul franţuzesc exportat la antipozi unde Sarita cânta tangouri.

Lumea a fost fericită şi a aplaudat cu entuziasm.
Şi am observat că atunci când Răzvan Suma pune la cale un proiect muzical el nu uită să îşi amintească că are buni prieteni la Piteşti.

P.S. Aş observa că Analia vorbeşte argentiniana unde y se pronunţă j, cum spun şi catalanii, dar am înţeles că dialectul lor este totuşi castejano. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu