luni, 27 octombrie 2014

A Walk Among the Tombstones

Cred că este unul din filmele bune ale acestui sezon. Filmul mi-a reamintit de romanele lui Raymond Chandler, pentru că personajul central este tot un detectiv particular, dar cu treabă prin Manhattan în Washington Heights unde am stat şi eu la prietenul meu Val. 
De fapt Marlowe, legendarul detectiv este amintit în conversaţia dintre detectivul Matt Scudder (Liam Neeson) şi prietenul său adolescentul afro american T.J. un mic geniu de computere care doarme în Biblioteca Publică din New York.
Scudder este angajat de un afacerist cu droguri, distributor not dealer să găsească pe răpitorii şi ucigaşii  soţiei sale prin intermediul fratelui acestuia, fost soldat în Desert Storm, alcolic şi drogat. 
Scudder ia urma a doi demenţi care răpeau soţiile unora din afaceriştii cu droguri neyorkezi, părând că au legături cu DEA. Tipii răpesc pe fiica unui interlop rus şi Scudder intră pe fir, el fiind cel care va da banii de răscumpărare. Totul se petrece într-un cimitir unde unii sunt răniţi sau ucişi în schimbul de focuri. Finalul este unul extrem de tensionat şi măiestrit făcut!
Interpretarea lui Neeson este de excepţie şi prin statura sa impozantă l-aş vedea şi în rolul lui Jack Reacher, eroul lui Lee Child.

Film neapărat de văzut!

2 comentarii:

  1. L-am vazut si mi s-a parut extrem de dur. Cred ca nu mai dorm bine citeva nopti. Asa sa fie viata in USA? Este film, ok, dar nu departe de realitate. A

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata un exemplu concret(nu e film):
    http://stirileprotv.ro/stiri/socant/corpul-unei-femei-decapitate-a-fost-tarat-prin-new-york-trecatorii-au-crezut-ca-e-o-farsa-de-halloween.html

    RăspundețiȘtergere