sâmbătă, 4 octombrie 2014

La pescuit

 
30 septembrie
Am fost pe malul Argeşului în parcul Zăvoi a pescuit!
Nea Florica, pensionar de Arpechim mi-a declarat că n-am acele potrivite şi aşa n-am prin nimic!
Nea Florică


4 octombrie La balta Izvoru
Am decis cu amicul Ilie P. să facem o partidă de pescuit. Mă trombonise cineva cu o baltă, dar Ilie m-a dus 
la Izvoru baltă spre sudul judeţului, ieftină doar 20 de lei taxa.
Nici peştii nu s-au îngrămădit să se sinucidă în undiţele noastre!
Am prins vreo 11 caraşi mari şi  ici dar şi u  ciortan de o juma de kil!

scoaterea juvelnicului
http://youtu.be/EH3vsGdaBUI

peştii

http://youtu.be/5y28hmcIM1s




5 comentarii:

  1. Joe cand lasi politica pentru pescuit este excelent! Mai ales pe vremea asta superba in care altii "munceau" (la o conferinta) si te barfeau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca sa nu mai zicem ca aici din cand in cand le mai nimereste. J esti mai bun la ciortani decat la bibanii aia mari :))))

      Ștergere
  2. Joe , nu am nicio treaba.dar pe blogul tau ai prins mai multi ciortani decat bibani. Evident ca totul pleaca de la ace nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce pastrati "maruntisul" si nu le dati o sansa sa creasca???!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mărunţişul este boarţa care atâta este şi l-am prins cu halăul ptr puştiul unui vecin!
      Sunt excelenţi prăjiţi!

      Ștergere