duminică, 3 noiembrie 2013

Pe baltă la început de noiembrie

Ieri, pe 2 noiembrie am ajuns la balta bună, probabil ultima oară pe acest an!
Eram pregătit cu toate momelile şi nadele. Am ajuns împreună  cu vecinul Dan-Ilie pe la 6.30.

Vremea a fost închisă şi de această dată şi cred că a avut un efect negativ la performanţele noastre pescăreşti. 

Cea mai simpatică chestie a fost felul cum Dan încerca să arunce lanseta, nu-i prea ieşea, ultima oară a trimis-o prin pomi spre vecinii, care nu erau departe,de fapt şi pe mine m-a agăţat. Când i-am aruncat-o eu, a prins vreio doi caraşi, în rest la plută nişte boarţe şi nişte regine!

Cum am zis am avut ghină! vremea închisă nu îi face pe crapi să iasă la mâncare şi n-am avut nicio trăsătură pe lansetele cu porumb, doar o trăsătură energică s-a petrecut la o lansetă cu viermuşi, dar atunci mă sunase cineva şi l-am ratat, acele erau mici şi crapul l-a scuipat.

Am făcut la un moment dat o expediţie de control şi cineva îmi spunea că balta dăduse rezultate acu' vreo două săptămâni. Vecinii norocoşi au scos un crap chinezesc de vreo 3 kg., cred că întâmplător, că nu dă la momeli, poate s-a agăţat de ace.

A apărut stăpânul bălţii, care m-a întrebat cum este, el avea pescarul în Duster, dar acesta era răcit şi nu comisese, dar asta este, ai răbdare, prinzi nu prinzi tot pescar rămâi!

Am prins totuşi caraşi şi un biban la plută. S-au strâns vreo 17 cam peste kil cu toţii, îi vedeţi în poză. Începuse să tragă exact când strângeam, ca se răspândiseră norii şi era soare şi caraşii înviaseră, crapii nu! Nu este mult dar suficient ca Darius, băieţelul lui Dan-Ilie să mănânce nişte peştişori.

O menţiune despre loc, aici am fost tot timpul în zona unde balta se lărgeşte şi se pare că este vadul pârâului. Apa crescuse datorită ploilor de la începutul lunii, şi locul era o cirmoacă care m-a murdărit rău pe blue jeans şi pe pantofii de sport. Adriana s-a supărat şi m-a ameninţat că nu mă mai lasă la peşte!

Dar programul mă obliga şi pe 13.30 am plecat de pe baltă.  

A fost ultima oară când mai merg la baltă, peştele dă semne că s-a băgat la iernat!

3 comentarii:

  1. Voi sunteti mai fericiti,deoarece cei din concursuri de pescuit arunca prada inpoi in balta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...pescuitul asta ,haina grea. Prinzi nu prinzi stai la balta...ca la partid. d.m.

    RăspundețiȘtergere