joi, 9 mai 2013

Orchestra de barockeri

Astă seară am trăit momente de magie muzicală. 
Programul a fost din mari maeştri ai barocului. 

Am audiat muzică G. F. Handel cu faimoasa 
Mihai Boboiescu
Intrare a reginei din Saba din Oratoriul Solomon şi Ombra mai fu cu solistă la flaut Ioana Anastasiu. 
A urmat Vivaldi Vivaldi cu Concert pentru fagot şi
Ioana Anastasiu
orchestră în mi minor RV 484
cu solistul Mihai Boboiesc, Concert pentru două viori în re minor m RV 522 cu solişti Mihai Ghiga şi Oliviu Constantinescu şi Concert pentru două flaute în do minor RV 533 cu solişti Ioana Anastasiu şi Adrian Buciu. 
Oliviu Constantinescu şi Mihai Ghiga

Am ascultat apoi pe marele barochist Bach cu Poloneza, Menuet şi Badinerie cu solista  flautista Ioan Anastasiu. 
În final s-a cântat Concerto Pastorale în fa major de J. Ch. Pez.  
Această muzică magnifică se cânta la curţile sutelor de prinţişori şi prinţi germani ieşiţi din Pacea Westphalică după 1648 şi la curţile ducale italiene.
Este muzica pe care o ascult în fiecare dimineaţă de la 7 la 9 dăruită generos de Radio România Muzical când fac sport. Este muzica pe care mă pot concentra cel ami bine când lucrez, lucru confirmat şi de concertmaestul Mihai Ghiga.
 A fost o mare încântare în această seară! 
Eu, Jean Dumitraşcu şi barockerii

2 comentarii:

  1. Foarte frumos! Concertul a fost o incantare! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...tocmai nu te vazusem in poza cu...cantaretii. Ii platesti ca te lasa sa faci foto cu ei ??? hahahahah doru.m.

    RăspundețiȘtergere