joi, 2 mai 2019

Concert cu oaspeți din Corea de Sud

În această seară la Filarmonica Pitești au venit oaspeți din Corea de Sud.

În prima parte a concertului am audiat Concertul pentru vioară, violoncel, pian și orchestră (Triplul concert) de Beethoven.

Orchestra a fost condusă de  dirijorul Ryu Seokwon, iar solistele au fost Euna Na la vioară, Seulki Park la violoncel, iar la pian Hyesso Juan prestigioase artiste coreene. 
Mărturisesc că nu-mi aduc aminte să-l mai fi ascultat, cu toate că prieteni mi-au spus că s-a mai cântat la Pitești. Este un concert scris de Beethoven pentru Arhiducele Rudolf, dar dedicat și contelui Lobkowitz.
Are toate ingredientele beetoveniene, și-mi amintește de concertele pentru pian. A fost o reală plăcere să-l ascult și datorită interpretării. 

Hyesoo Juan, Seulki Park și  Euna Na




În partea a doua a concertului am audiat cunoscuta Simfonie a 9-a a lui Dvorak. Noutatea a fost că dirijorul Ryu Seokwon a dirijat fără note o compoziție muzicală complexă. Muzica este frumoasă îmi amintește de Far West, dar și de muzica populară cehă.  Interpretarea a fost foarte reușită, orchestra fiind la înălțime.

Împreună cu artistele și dirijorul sud corean



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu