vineri, 14 septembrie 2018

Toamna Muzicală Piteşteană - Proiectul Dacika

Când mă îndreptam spre sala de concert m-am întâlnit cu prietena şi fosta colegă de serviciu Mariana Militaru care mi-a spus că Mihai Toma are un concert la Grădina de Vară Piteşti.

Am reuşit să ajung la acest spectacol, după concertul simfonic şi nu îmi pare rău!

Mihai Toma este fiul prietenilor şi foştilor colegi Mihaela şi Constantin Toma şi este compozitor de muzică electronică. 

Proiectul Dacika este realizat împreună cu un grup de artişti de la Teatrul de Operetă Ion Dacian din Bucureşti.

Am audiat parte finală a acestui concert, melodia populară Mociriţa, apoi trei piese după Enescu în care am distins acordurile Rapsodiei Române şi în final Hora Unirii.
Mihai Toma în centru
Aranjamentele muzicale pentru instrumente electronice, instrumente muzicale clasice şi voce au fost foarte reuşite şi o reală surpriză pentru mine.

Este regretabil că s-a suprapus cu concertul de deschidere de la Filarmonica Piteşti.


Aştept cu încredere prezenţa lui Mihai Toma şi pe scena Filarmonicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu