marți, 1 mai 2018

Prima ieşire la balta cu noroc

Am postat deja pe Facebook rezultatul celei de-a doua ieşiri la balta cu noroc. 

Aflată în apropiere de Piteşti şi am o relaţie cu patronul bălţii aşa că am ieşit ieri la sfârşitul lui aprilie.
Am plecat de la mine pe la 6 dimineaţa. Mitică O. are un cârlig la balta asta, mereu are trofee, eu mai puţin!

Am inaugurat şi noua mea lansetă specifică de pescuit la crap, degeaba!  Nu a dat rezultat!

Am început să pregătesc nada miez de pâine, mămăligă specială de la magazin şi nadă uruială. Aveam şi râme, viermişori, boabe de porumb. Am montat 6 lansete şi două undiţe. Cam degeaba, că a tras doar carasul la viermişori. Am avut şi un ciortan la boabă l-am adus la mal, cam de un kil, dar se încurcase cu un alt fir de lansetă şi l-am ratat. 

Mitică nu avea rezultate, mai puţin caraşi. 

Vremea era frumoasă era soare, dar bătea vântul şi era rece că nu am dat de pe mine tricoul cu glugă şi blugii.
Caraşi trăgeau la mine ca disperaţii la viermişori şi râmă, dar Mitică a început festivalul!
A scos un ciortan de un kil, apoi un ten de 2 kile şi în final un ciortan de 1kil jumate! Eu eram pe post de recuperator cu minciogul din dotare.
Mitică mi-a mărturisit secretul, avea râme groase.
Mi-a dat şi mie şi imediat am avut o trăsătură, am scos un ciortan de un kil, fără minciog, malul era plat şi l-am tras pe mal! Interesant trăsăturile erau slabe, nu ca toamna când crapul este mai nervos, mai puternic!
În final am luat vreo 30 de caraşi mici şi medii, plini de icre, pe care Mitică i-a refuzat, dar amicul Radu V. mi-a spus că îi aşteaptă!

După 2 după amiază vântul s-a liniştit şi în jur de 5 după amiaza am încheiat partida.

Sunt un mare amator de pescuit, urlă în mine strămoşii Homo Sapiens, vânători, pescari, culegători, cei care au pictat peştera Altamira!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu