marți, 8 mai 2018

Vernisaj la Metopa Piteşti



















Pe pictorul Ion - Nelu Pantilie îl cunosc din 1990. De la Alianţa Civică. Erau anii ăia plini de speranţă. 


Am devenit membri ai Partidului Alianţei Civice şi am vrut să-l promovăm pe Nelu în 1996 la postul de primar. Pendiuc, eternul primar, atunci era la prima lui magistratură s-a temut de Ion Pantilie, pictor, bun de gură, inteligent. 
Am devenit buni prieteni, îl vizitam la atelierul lui din Târgu din Vale. 

Acolo am văzut că Pantilie care era profesor la Liceul de Artă Dinu Lipatti, este şi pictor abstract. 

Am de la el două tablouri care i-au plăcut Adrianei, dar sunt tablouri cu flori! 

Astă seară a avut un vernisaj împreună cu sculptorul Bogdan Hojbotă. Prezentarea artiştilor a fost făcută de poeta Magda Grigore care vădeşte şi interes pentru critica de artă. 

Ion Pantilie după mine urmează calea deschisă de Kandinsky şi Vasarely, iar Bogdan Hojbotă este un  urmaş al lui Brâncuşi şi alo lui Henry Moore. 

Picturile şi sculpturile sunt interesante şi spectaculoase. Aşa că las imaginile să vorbească. 

La vernisaj au participat multă lume, intelectuali ai Piteştiului şi elevi de la Liceul de Arta. 

A fost o seară interesantă şi reuşită.



2 comentarii:

  1. Frumoasa expozitie.Succes in politica. Poate reusim sa schimbam ceva...Ma bucur pentru achizitiile tale.
    Radu
    ps. Poate cam exagerate comparatiile ??!!! O sa vedem in viitor...

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru consemnarea evenimentului. incercati si o pozitionare critica.

    RăspundețiȘtergere