vineri, 7 iunie 2019

Flautul fermecat cu Ion Bogdan Ștefănescu și Alexandru Repan


În această seară am avut din nou plăcerea să îl avem în mijlocul nostru pe flautistul Ion Bogdan Ștefănescu, dar de data aceasta însoțit de actorul Alexandru Repan în cadrul turneului Flaut la Puterea Poeziei

A fost un program special, Ion Bogdan Ștefănescu a venit împreună cu arsenalul său de flaute speciale, de la piculină la flautul bas, îndoit că ar fi prea lung.
În plus se află un fluier popular pe care maestrul Ștefănescu ne-a lămurit că este tilinca!
Ion Bogdan Ștefănescu și Alexandru Repan
Progranul muzical i-a aparținut maestrului Ioan Bogdan Ștefănescu care a cântat la flautele de pe scenă însoțit și d eun fundal muzical. 


Între reprizele muzicale maestrul Alexandru Repan ne-a încântat cu vocea sa specială citind poezii din marii noștri clasici, Eminescu, Coșbuc și Blaga. 
Am ascultat splendide poezi precum Nu știam a muri vreodată - Odă în metru antic, sau Glossa. Din Blaga am urmărit Veniți lângă mine tovarăși
Și cum am auzit și din Glossa eminesciană același cuvânt vechi românesc: tovarăș, acum îmi dau acum seama cum a putut fi atât de demonetizat de comuniști.

A fost o seară încântătoare de muzică și de poezie românească. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu