duminică, 29 decembrie 2013

Dimineaţa în parc

În spate este pelicanul!
Azi de dimineaţa, Iulian m-a invitat cu el să mergem în Parcul Ştrand să facem mişcare.
Aşa că am ajuns la intrarea în parc unde se află o parcare. Parcul este în reconstrucţie aleile sunt săpate, la primăvară vor începe lucrările de finalizare ale acestui parc.
Am avut însă surprize!

Chiar la intrare am văzut doi fazani, da, doi cocoşi de fazan, cu penaj frumos cu gâtul cu pene roşii şi albastru - verzui. Mi-am adus aminte de acum 40 de ani cum prin pădurea din Boteni, unde făceam armata cum alergam fazanii prin zăpadă. 

După ce am urcat pe nişte aparate şi am făcut sport, am luat-o pe faleza Argeşului. 

Pe lacul de acumulare era plin de păsăret, erau raţe cu cap roşu, lişiţe negre şi pescăruşi. Dominau armonioasele lebede albe. Însă la un moment dat am văzut o altă pasăre mare, care....surpriză, era un pelican. Se rătăcise pe lacul Argeşului, probabil că uitase să migreze spre Delta Nilului. 
Aşa de aproape de un oraş puternic industrial iată că începe sălbăticia!
Mare bucurie pentru cei care ajung să se relaxeze prin parcurile piteştene.


Un comentariu:

  1. Superb mai ales ca la voi este soare nu ceata ca in Bucuresti.
    Ce face pelicanul acela acolo caci o sa moara cand vine frigul de ce nu il iau cei de la zoo ?

    RăspundețiȘtergere