miercuri, 26 aprilie 2023

Am dresat un Melc pe sânii tăi la Teatrul Victoriei Pitești


Am dresat un Melc pe sânii tăi este piesa lui Matei Vișniec pe care am văzut-o în această seară. Vișniec are talentul să dea numele pentru piesele sale care să intrige și șocheze. 

Spectacolul trebuia să fie prezentat acum două luni, dar s-a amânat, probabil din lipsă de spectatori. Nici astă seară nu au fost prea mulți, vreo 30.

Am stat în primul rând și mă intrigat faptul că o doamnă stătea cu o pălărie trasă pe ochi. De fapt era actrița din spectacol, care a urcat apoi pe scenă. 

Piesa este o creație romantică, melancolică despre iubire cu multe simboluri. Este de fapt monologul tânărului din piesă despre iubire. Pentru că femeia din piesă, actrița Diana Giubernea dă replici foarte rare tânărului. Bărbatul  este tânărul actor Mike Săvuică. Alt lucru șocant este că obiectul iubirii este o femeie care îi poate fi mamă! Se pare că asta ar fi fost indicația expresă a autorului, după opinia unui prieten care a văzut spectacolul și nu a regizoarei Mona Gavrilaș.

În piesă sunt pasaje comice și dragostea fizică este simbolizată de un melc dresat pe sânii iubitei.

Actorii au primit aplauze la scenă deschisă.

A fost un spectacol care merită văzut!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu