vineri, 20 aprilie 2018

Prima ieşire la baltă pe 2018

Vremea a fost frumoasă de câtva timp şi îmi ardea buza de o ieşire în natură la pescăreală.

Mitică Ohâi a acceptat şi azi am ieşit la baltă la Drumul Sticlelor lângă Piteşti pe drumul spre Ştefăneşti peste barajul de la Prundu-Tudor Vladimirescu.

Am plecat pe la 6.30 de la mine, Mitică mă sunase dar eu aveam telefonul pe silent de la concertul de aseară. Oricum am văzut apelul după ce mi-am luat ziarul local. Am ajuns rapid la locul cu pricina şi un biciclist pescar ne-a recomandat colţul opus locului de astă toamnă. Am luat un cărucior ca să ne transportăm ustensilele şi harnaşamentul. Am trecut pe lângă doi pescari tineri care tocmai scoteau un ciortan kilan! Good vibrations!

M-am instalat spre capăt, cam vis a vis de locul de astă toamnă. Am început să robotesc montează undiţe, lansete, mulinete. Am amestecat momeala mămăligă cu miez de pâine şi amestec de nadă. Am început să arunc undiţele şi am avut o primă trăsătură un pui de crap cât palma s-a agăţat de o râmă. Şi apoi aştept trăgeau doar caraşii nu crapii din octombrie. Unul s-a rătăcit şi a  tras la boaba de porumb şi am avut şi eu cu ce pleca acasă.  cam 10 caraşi, doi pui de ciortan şi evident kilanul.
Vremea a fost şi ea de vină, dimineaţa părea că se face cald, dar a începu să bată vântul şi după ce m-am dezbrăcat am pus puloverul şi jacheta la loc. La un moment dat a început să plouă şi Mitica a acceptat că nu mai este de stat. 
Noroc că după aceea s-a făcut soare şi mi s-a uscat minciogul. 
Mitică în acţiune 
Am transpirat împingând la cărucior, mi-am curăţat peştele care era plin de icre şi am plătit caniota. Este 35 de lei pescuitul la liber şi 15 lei kilul de peşte pe care îl iei acasă, eu am avut un crap la kil aşa că se face uşor aritmetica. 
 Şi aşa am ajuns acasă bronzat şi mulţumit!


Un comentariu:

  1. Bietii pesti...Da si noi, dupa cum spun duhovnicii, daca ne straduim sa fim oameni buni, oferim ganduri si vorbe bune care-s placute la masa Domnului...sugerand ca in alta dimensiune, activitatea noastra mentala e hrana pentru divinitatea care ne creste la sanul ei...La nivelul nostru, ne hranim cu alte fiinte pentru a trai si a gandi...Deci a vana fiinte pentru placerea de a vana dar si de a manca face parte din circuitul universal, misterios alcatuit...
    Felicitari pentru initiativa si pentru materializarea ei atat de vizibila in micul video :)...

    RăspundețiȘtergere