duminică, 14 iulie 2019

O zi deosebită, 14 iulie!



Da, astăzi 14 iulie a fost o zi deosebită!

A debutat cu parada de 14 iulie de pe Champs Elysee, cea mai frumoasă paradă militară din lume, pe cel mai frumos bulevard din lume. N-am apucat să văd tot m-a răpit prietenul Iulian și celor de la terasă le-a fost lene să treacă pe TV5. 
Voiam să văd pe sapeur pompiers din Legion Etrangere, am văzut cu emoție pe studenții de la Ecole Polytechnique, care sunt o școală superioară militarizată, care defilează în uniforme bleu închis, cu bicorn.

Iar după amiază, program de sport sufocant, ciclism, Formula 1 și mai ales tenis.

Am lăsat toate aceste manifestări  să văd un film, Vox Lux, film despre condiția vedetei din industria muzicală, bun, parcă inspirat din viața Madonnei. Sunt și niște scene teribile cu împușcături și morți într-o școală americană.

La Automobilism câștigă cel cu cea mai bună mașină, Mercedes și Hamilton câștigă la Silverstone, acasă în Anglia. I-au urmat Bottas - Mercedes și Leclerc - Ferrari.

La ciclism mă uitam în pauzele meciului de tenis. Dar e la mijloc de Tour de France și mai vedem.

La tenis a fost finala masculină între doi giganți, Federer și Djokovic. 
A fost un meci de 5 seturi cu setul final terminat cu tie break de abia la 12-12. Parcă n-ar fi fost nevoie ca unul să câștige, dar Djokovic a profitat pentru că toate seturile le-a câștigat la tie break. Meciul a durat 5 ore, m-am uitat și pe ecranul gigant de la Primărie dar meciul continua și se făcuse frig.

Zi plină și plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu