vineri, 6 octombrie 2017

La baltă în octombrie

Ieri am fost la balta din apropiewrea Piteştiului. De dimineaţa a fost senin aşa că am sperat la vremea bună. A fost o pânză de nori şi soarele a venit după amiază, bătea vântul şi era destul de rece. 
Vremea asta rece se pare că a băgat peştii în nămol la iernat. 
Aşa că am prins doar câţiva caraşi cam la palmă. Vreo 8 în 8 ore!
Puţin şi niciun crap. Doar Mitică amicul meu de pescuit a fost mai băftos a prins un teno cam la trei sferturi de kil. 
Oricum am ieşit în natură şi ne-am simţit bine.

Poate la anul iese ceva!

Un comentariu:

  1. Ii invidiez pe barbati ca au interes in pescuit, desi parca mi se pare cam sterila preocuparea(ca scop final de a prinde pesti), dar ii invidiez pentru linistea si misterul acesteia, e, probabil o ramasita a instinctului de vanator pe care barbatii il mai au... Dar, practic, unii se duc la pescuit sa scape de cicaleala consoartelor, sa asculte firul ierbii si sa auda gazele, dar multi se duc pentru a petrece vremea cu amici ai lor, barbati, cu care se simt in afara varstei, unde mai pui ca au mai intotdeauna ceva de baut si, deci, inspiratie cat cuprinde...e o simpatica evadare din realitatea dura sau prozaica intr-o realitate poetico-recreativa pe care femeile, desi o invidiaza, nu o pot adopta la randul lor...E un paradox...poate pentru ca nu le place sa omoare bietii pesti? Dar de mancat pesti nu se dau in laturi...niste mironosite :)...

    RăspundețiȘtergere