duminică, 16 aprilie 2017

Blugii lui De Niro

Primesc tot felul de virale de pe la amici. Le reţin pe cele care conţin poze şi fotografii vechi de personalităţi, actori artişti într-un fişier special.
Am primit un astfel de set de fotografii şi ceva mi-a reţinut interesul. Era o imagine din tinereţea a doi mari artişti, actorul Robert de Niro, care alături de Humphrey Bogart sunt artiştii mei preferaţi şi regizorul Martin Scorsese. Este probabil un instantaneu luat din vremea filmărilor la Taxi Driver.

Ce mi-a luat ochii au fost blugii lui De Niro! De ce? Pentru că erau blugii tinereţii mele! De fapt şi Scorsese şi De Niro sunt în blugi, dar la ai lui De Niro se vede şi tivul. Sunt tipul ăla de Levi's pe care l-am avut şi eu, nişte second hand, scorţoşi, şi de culoare indigo, albastru închis intens. Asta nu se vede în poza alb-negru, dar culoarea mi-o amintesc cu precizie. Erau pretenţioşi pentru că se tăiau repede şi ţin minte cum îi mai coseam între picioare.  Iar acum când văd tinerii şi mai ales tinerele cum umblă cu aceste obiecte numite blugi rupţi artistic mă apucă o melancolie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu