vineri, 16 decembrie 2016

Jazz for Christmas cu Corneliu Stroe

Corneliu Stroe
Pe Corneliu Stroe îl ştiu demult. L-am urmărit la Festivalul de la Sibiu în mai mulţi ani, iar odată, cred că prin 1989 eram la mare şi l-am urmărit într-un show cu muzică şi poezii la Constanţa în concediu.
Blue Jazz Band
Cred că în România au fost trei mari baterişti/toboşari din generaţia mea, Corneliu Stroe din Constanţa pe jazz, pe Ovidiu Lipan de la Iaşi cu Roşu şi Negru şi apoi la Phoenix şi în fine pe Florin Dumitru, vecinul şi prietenul meu din copilărie din Ploieşti, care a fost la Mondial, Phoenix şi FFN. Din păcate Florin s-a prăpădit acum vreo 10 ani în America. 

În această seară am avut plăcerea la Filarmonica Piteşti ne-au încântat cu un program special de Crăciun Corneliu Stroe şi Blue Jazz Band. În formaţia lui Corneliu mai cântă Roxana Stroe, fiica lui Corneliu o excelentă chitaristă de blues, Raluca Stoica cântăreaţă de jazz şi operetă, Cătălin Răzvan profesor de contrabas şi Lucian Săuleanu, un foarte bun saxofonist şi flautist din Constanţa.

Ni s-a oferit un program plin de jazz s-au cântat standarde celebre, dar s-a cântat bluesuri şi multe melodii de Crăciun româneşti şi americane.
A fost o atmosferă antrenantă lumea a cântat cu artiştii şi ne-am simţit bine.


Cu acest concert începe programul muzical de Crăciun oferit de Filarmonica şi îi mulţumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu