duminică, 6 iulie 2014

La baltă pe 6 iulie 2014

Nici nu m-am întors bine din sejurul grecesc că am aranjat cu vecinul Dan să mergem la baltă. Am mers azi duminică pentru că omul este ocupat şi sâmbăta!
Am plecat devreme la 5 dimineaţa şi m-au înţepat toate dihăniile arondate bălţii, ţânţari, muşte, furnici, etc.
Amicul Dan

Vremea a fost bună, văd că şi solunarele favorabile, dar recolta nu prea strălucită.

Am avut noroc de un crap soare sau galiţian, fără solzi, cam de 1,3 kg şi mai mulţi amuri mititei, grassfisch cum le zic nemţii, crap sul,cum zic alţii, adică un crap fără mustăţi unul cam de 700 grame, ceilalţi un pic mai mici, au fost în total 2,7 kg curăţaţi pe baltă!

Crapul galiţian



Balta nu mai este aşa de darnică!
Nici n-am stat prea mult la 12.30 părăseam balta!


Un comentariu: