luni, 16 martie 2015

Unde eşti...Bucureşti?

Azi am avut treabă prin Bcureşti şi am pozat locuri frumoase din Bucureşti.
CEC


Statuia lui Eugeniu Carada Fondatorul Băncii Naţionale a României statuie refăcută 


Stavropoleos
Regele Carol I

Cu Împăratul Traian

Teatrul Naţional cum a fost proiectat iniţial în tinereţea mea


























Cercul Militar


În final am auzit scandal la Poliţia Municipală Bucureşti. Am ajuns acolo şi era individul acesta echipat ca
un militar în Vietnam, Afganistan sau Irak cu un megafon şi un microfon care se auzea tare. I-am interogat pe nişte poliţişti care se amuzau şi mi-au spus
că avea probleme cu BRD. Dar eu l-am auzit cum explică de fapt că este cercetător ştiinţific.....????!!!!
Am luat-o pe Regina Elisabeta şi în faţa Primăriei de sector? un domn în vârstă m-a ameninţat că n-o să-mi meargă!!!!????
Aveam costum şi cravată şi asta l-a înşelat!
Mare este grădina bucureşteană!


Unde sunt magnetofoanele de altă dată?














Un comentariu:

  1. Joe,

    Degeaba dai vina pe "gradina" Bucurestiului.
    Tipul cred te-a recunoscut; cu cravata si ne ras.
    Era sigur tot de la "neclare". :)
    CZ

    RăspundețiȘtergere