marți, 17 februarie 2015

17 februarie 2015 o zi schimbătoare

Ziua de azi a debutat cu o superbă ninsoare, ninsese deja şi am făcut sport dimineaţa când încă ningea. Când am ajuns acasă am observat că apăruse soarele, ningea cu soare.
La amiază ziceai că este o zi de primăvară, dar prin parcuri m-a prins şi umbră şi temperatura scăzuse şi bătea vântul. Când m-am întors din plimbare, pe la 14.00 ningea dintr-un norişor care se cdea din păetecele ce nu mai acopereau soarele. 
Dacî vă uitaţi sălciile se pregătesc de primăvară sunt deja verzi!
Zi de iarnă care te poate păcăli!



4 comentarii:

  1. ...ziua in care cumnatul si sora lui Ponta alaturi de Ghita sunt anchetati penal pentru insusire de bani necuveniti de pe urma unor fonduri phare ...Sa fie de bun augur ! Ponta se face ca nu stie nimic si nu cred sa-si dea demisia fiindca sora-i anchetata penal cum voia sa-si dea demisia presedintele Basescu anchetat fiind fratele acestuia.
    Ponta ,prin asta,are caracter ? dm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă obosi cu comentarii politice tâmpite pe blogul ăsta foarte cultural!

      Ștergere
  2. Joe,

    Pe ecranul meu, in prima poza apari tu deasupra cosului de gunoi.
    Ai pus-o tu intentionat, sau este un miracol de computer?
    Cu zimbete,
    Cristi

    RăspundețiȘtergere