luni, 12 mai 2014

Poiana Narciselor de la Negraşi

Duminică a fost mare sărbătoare câmpenească la Negraşi. Aici se află o poiană cu narcise şi se organizează cu acest prilej o mare paranghelie cu muzică populară, artizanat, grătare şi bere. 

Şi fiindcă este şi o perioadă electorală cu mulţi politruci.

Poiana este situată în apropierea râului Dâmbovnic, care izvoreşte din zona Petrochimiei şi era odată extrem de poluat. Azi este un râu normal.

Ca să ajungi la poiană trebuia să străbaţi zone pline de apă. Trebuia să fi atent cum calci pe podeţele care te fereau de inundaţie şi te intersectai cu iubitorii de natură. 
Poiana, înconjurată de copaci este un fenomen este plină de narcise sălbatice. 

Iubitori de natură nu s-au dat în lături să culeagă snopi de flori, cam trecute! Am cules şi eu o floare fiind criticat acasă că era cam fleşcăită. 
Am vrut doar să aduc un semn al miracolului floriilor dintr-o poiană de câmpie. 

Am făcut şi câteva poze de proastă calitate cu celularul meu neperformant, am uitat aparatul foto acasă!
















Radu Vişinescu


Un comentariu: