miercuri, 6 noiembrie 2019

Eine kleine Nachtmusik la Unteatru de Gigi Căciuleanu


În această seară de 6 noiembrie 2019, ora 17.30 la Studioul Liviu Ciulei am urmărit o producție pusă în scenă de Gigi Căciuleanu al Unteatru, Eine kleine Nachtmusik

Este un spectacol de muzică și poezie pe textele lui Căciuleanu, care mi s-au părut foarte interesante și asezonate cu frumusețea îngerească a muzicii lui Mozart. Este un spectacol cu un singur actor, supus și un exerciții specifice unui dansator, dar și ale unui sportiv. 

Îi mărturiseam după spectacol domnului Emil Boroghină că am văzut  spectacolul lui Peter Brook Visul unei nopți de vară în 1972 în care artiștii englezi se comportau ca niște artiști cu calități fizice deosebite, de trapeziști de circ. 

Cam același lucru l-am văzut în interpretarea talentatului actor Lari Georgescu. Decorul realizat de Vladimir Turturică este minimalist, o oglindă, o piramidă doar cu laturile și la fel un cub. Nu lipsește nici o minge de fotbal și la un moment dat pe scenă nu mai era el, ci parcă apăruse Ronaldo, am și strigat asta!

Am avut ocazia să ascult fragmente din Zauberflote, Il nozze de Figaro, Don Giovanni și evident Eine kleine Nachtmusik

A fost un spectacol deosebit care arată creativitatea marelui coreograf și regizor Gigi Căciuleanu și talentul și dăruirea lui Lari Georgescu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu