luni, 3 august 2020

Pescăreală la balastieră pe Râul Doamnei


Azi am fost prima dată la o baltă cu recomandarea lui Nelu Mușetoiu. 
Este o baltă de balastieră reamenajată, unde se ajunge imediat ce treci pe sub podul de la Râul Doamnei în amonte de pod.
Sunt de fapt două bălți, una pentru catch&release cu exemplare mari de peste 10 kile și alta pentru noi pescari sportivi care mai iau și acasă peștii prinși. Costă 10 lei taxa și 19 lei kilul de crap!
Ne-am așezat în groapa unde nu se prind semnale de Vodafone și Digi.
Eu mai la margine, Mitică  Ohâi mai spre centru. Mitică prinde o plătică, iau și eu una și după aia Mitică începe recitalul, ia un galițian fără solzi de 2 kile. Mai ia unul.
Eu mă supăr și mă mut în dreapta lui. Nimic! Scot totuși o plătică!
Mitică scoate al treilea! Mitică scoate al patrulea, al cincilea singur. Eu asistent cu minciogul.  Mitică ratează trei crapi, e mult brădiș pe fundul bălții. 
În fine am trăsătură, scot un crap românesc de un kil juma. 

Așa am făcut sport, Mitică a prins ciortani adevărați, eu doar unul!

Vom reveni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu