miercuri, 6 aprilie 2022

Prima ieșire la balta Oarja pe 6 apr 2022
















Azi am deschis sezonul 2022 de pescuit la baltă. Am ieșit cu Titi Iorgulis, plecând pe la 7.30. La baltă pentru Titi era premieră. Surpriza era că propietarii bălții au coafat pomii adică i-au tăiat că la vară nu voi mai avea umbră. Balta era plină erau și localnici. N-am auzit să ia cineva crap, am prins doar carași doar unul mai acătării. Am pescuit cam un kil de caras. A fost și o trăsătură violentă la viermișor, cred că era un ciortănel la o juma de chil care a scăpta la mal!

A fost cald și frumos și cred că m-am bronzat. Priviți!

Din drumul spre Piteșto am văzut munții Făgăraș și Iezer Păpușa!








Munții Făgăraș





Titi












Iezer Păpușa













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu