joi, 21 aprilie 2022

Concert local în Joia Mare





















Astă seară la Filarmonica Pitești a fost un concert în care soliștii au fost în exclusivitate din artiștii locali. 

Am audiat în astă seară muzică barocă și din clasicism.

În deschiderea concertului am audiat pe violonistul Oliviu Constantinescu a interpretat partea solistică a Sonatei în mi  minor pentru vioară orgă și prchestră de coarde BWV 1023/P.85 de  Bach/Respighi dirijor fiind Constantin Grigore

Loredana Oneci, Paul Oneci

A urmat Simfonia concertantă op.31 pentru flaut și fagot/ adaptare pentru flaut și violoncel de J. B. Reval având soliști pe Loredana Oneci la flaut și Paul Oneci la violoncel orchestra fiind condusă de Constantin Grigore.

Daniel Stan

În finalul primei părți am audiat Meditație op.42 de Ceaikovski având solist pe talentatul Daniel Stan, singura piesă a unui compozitor romantic.

Mădălin Sandu și Ionuț Tolea

La începerea celei de a doua părți am audiat Concertul pentru clarinet, vioară și orchestră  de C.P. Stamitz având soliști pe clarinetistul Ionuț Tolea și violonistul Mădălin Sandu cu orchestra condusă de Constatin Grigore.

Mădălin Sandu, Angelo Mihai, Paul Oneci și Raymond Cinpoeșu

În final am audiat Sinfonia concertante în si bemol major de Haydn cu soliști la vioară Mădălin Sandu, pe oboistul Raymond Cinpoeșu, pe violoncelistul Paul Oneci și fagotistul Angelo Mihai. Acest tip de concert era foarte popular în Anglia și Haydn a fost îndemnat să scrie și el o astfel de compoziție care a fost cântată în martie 1792.

A fost o seară plăcută de primăvară cu muzică frumoasă potrivită cu sărbătorile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu