marți, 18 decembrie 2018

Killing Eve - serial de spionaj britanic

Am găsit serialul acesta pe un site fiind foarte bine cotat. Aş că m-am uitat la el. Avea anumite avantaje, produs de BBC actori foarte buni.

Chiar mi-au plăcut primele episoade, era umorul englezesc sec, care se insinua printre replici. 
Povestea părea interesantă, este inspirată din romanele de spionaj ale lui Luke Jennings, Villanelle.
Numele în englezeşte ar putea însemna mica ticăloasă!

Pentru că în centrul serialului este un killer profesionist în stilul lui Victor The Assassin al lui Tom Wood. De data aceasta este o ea, o tânără superbă Villanelle (Jodie Comer) care execută asasinate la comandă. Această Villanelle este de fapt o rusoaică, cu mare talent la limbi străine, dar şi care poate ucide cu sânge rece, având o copilărie de psihopată. Este manipulată de un anume Konstantin, care pare a fi un mare spion rus. 

Acţiunile lui Villanelle sunt urmărite cu atenţie de Eve Polastri, o agentă MI5 – contra-spionajul britanic, care este dată afară de şeful ei Frank, şi angajată imediat de Carolyn, şefa biroului rusesc al MI6 spionajul britanic.

Polastri formează o celulă care urmăreşte acţiunile acestei ucigaşe profesioniste, care şi-a stabilita baza la Paris şi umblă nestingherită prin toată Europa. 

Totul decurge normal până când Villanelle primeşte sarcină să-l execute pe Frank, fostul şef MI5 la lui Eve, care era agent dublu. Aici se produce contactul dintre cele două femei, în stilul Sindromului Stockholm. 

Totul devine aiurea şi incredibil. Villanelle este obligată să se reîntoarcă la Moscova ca să o execute pe o parteneră aflată în puşcărie. Aici totul este penibil, Villanelle este în puşcărie ca la circ umblă,pe unde vrea ea, face ce-i trece prin cap. Creatorii scapă totul de sub control, agenţii britanici au acces prin locuri unde nu ar avea voie în mod normal.  Acţiunea pare hilară şi absolut incredibilă. Imaginea Moscovei este de fapt Bucureştiul, am văzut imagini de pe Magheru, sau de la Aula Politehnicii. 
Finalul primelor 8 episoade se termină la Paris unde Eve o înjunghie pe Villanelle. 
Acţiunea va continua....

Nu recomand serialul, poate măcar la început pare foarte antrenant.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu