marți, 6 aprilie 2021

Prima ieșire la baltă la Flamina Mălureni

















Azi am făcut prima ieșire pe acest an la baltă. Am fost pe Argeș în martie dar fără succes.

Mitică O. a vrut la Flamina, Mălureni. Ilie Pătrulescu era un vizitator al acestei bălți. Am aflat că a fost amenajată într-o zonă pe unde este deviat și Vâlsanul.Ambientul este plăcut, balta este amenajată cu băncuțe pe care le-am folosit suport de lansete. Distracția este 70 de lei, cu trei undițe, am primit averizări că aveam 2 undițe în plus. 

Noi așteptam ciortanul crap. Nu a apărut, doar un tânăr mi-a zis că a scăpat un crap de vreo 2 kile. 

Eu am avut trăsături la râmă și am scos 6 carași frumușei și cu icre, de am strâns un borcănaș!

Eu am luat peste un kil de carași, cu cadoul lui Mitică am ajuns la 1,5 kile. Important că totuși a tras peștele!

A fost o vreme splendidă. Am avut o bărdacă de Johnie Walker din care am degustat să fiu în formă.


3 comentarii:

  1. Frumos nume pt o balta: Flamina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Opinie din Deutschland6 aprilie 2021 la 20:19

    Păi e voie să pescuiți acuma când peștii au icre? Nu e interzis până nu le depun și apare puietul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prohibiția începe pe 9 aprilie pe râuri, dar nu este valabilă la bălțile private! Norocul nostru!

      Ștergere