luni, 1 iunie 2020

Prima pescăreală pe 2020

Am postat deja pe FB prima ieșire la pescuit din acest an! Taman când mă pregăteam la primele ieșiri a început pandemia.

Așa că am aranjat cu Mitică O. ieșirea la balta unde am relații cu proprietarul. Ca de obicei a trebuit să am discuții cu tatăl proprietarului care este un fel de administrator, care este supărat că nu sunt singur. Și faptul că am pus în apă vreo 8 bețe și sunt permise doar 4. Degeaba!

Prima mișcare a făcut-o Mitică. Îl aud cum mă cheamă, eu sunt omul cu minciogul. Balta a scăzut mult, cu vreo juma de metru. Așa că a trebui să cobor malul și am reușit să recuperez crapul frumos de 2 kilograme.
Mitică la lucru
Apoi după un timp Mitică m-a mai chemat încă odată, dar rezolvase singur și scosese un alt ciortan.
La mine nimic! Cu atâtea bețe și niciun crap. În schimb undițam cu o vargă cu ac foarte mic și scoteam cărășei unul după altul ba și câte un pui de ciortan. Totul în regim catch and release.

La un moment dat văd că lansetei cu feeder pe ea îi saltă bambina până când firul devine drept. Înțep și era ceva, era un crap destul de voinic. L-am obosit și adus la mal unde se zbătea. Aveam minciogul în apă și crapul l-a simțit și s-a zbătut. Așa că văd că scapă, enervat că-l pierd am luat minciogul și l-am aruncat peste el și l-am scos. Era un crap de 2 kile românesc frumos. 
A mai trecut ceva timp și am schimbat cu o râmă groasă la lanseta cu culisantă care avea un ac foarte mare de șalău. Și cum nu-mi plăcea cum era poziționată, am mișcat-o, apa era mică și văd spre surpriza mea că era un pește pe care l-am scos cu sprijinul lui Mitică. Era un crap oglindă frumos de 1 kil jumate.

Și așa pe la 2 după amiază am încheiat partida. Crapul oglindă avea icre și am umplut un borcănel.

Vă urez și vouă o partidă norocoasa ca a mea.



Un comentariu:

  1. Sunteti un exemplu de om care-si traieste cu adevarat viata. Eu stau absolut in fiecare seara pana la 1-2 noaptea sa ma uit la politicale(pe Realitatea sunt niste emisiuni foarte bune ale lui Oreste, unde se discuta lucruri foarte serioase, pe CNN sunt extrem de multe detalii din USA, pe BBC deasemenea, apar lucruri de detaliu atat despre pandemie cat si despre USA...Efectiv, ziua sunt apatica si nu pot lua decizii sa fac ceva merituos sau macar sa-mi fac singura bucurii. Va invidiez ca stiti ce vreti si nu va lasati coplesit de evenimentele politice care pe mine uneori ma pun la pamant si mi se pare ca toti oamenii sunt superficiali si se iubesc pe ei insisi mult mai mult, vazandu-si de viata lor...Hai sa urmarim ce se mai intampla...Felicitari pentru pestii prinsi...Eu chiar azi am pregatit si am mancat dorada fripta cu usturoi si o rosie pusa la sfarsit sa inmoaie pestele...Deci eu doar profit de pescari, si mereu cumpar produse de pescarie sau peste proaspat:)...

    RăspundețiȘtergere