joi, 11 iunie 2020

Filarmonica Pitești la Grădina de vară

Azi a debutat sezonul de concerte cu public al Filarmonicii Pitești în aer liber.
Convins că va începe la ora 19 am ajuns la Grădina de vară la cea oră. Începuse la 18! 
Așa că m-am bucurat de trei piese finale, Dansuri Ungare de Brahms, polcile Tunete și fulgere și Tritsch Tratsch de Iohann Strauss.
M-am bucurat că am văzut primul concert cu public. Am înțeles că s-a cântat piese de mare popularitate de Beethoven, Bach, Bizet. 
Am și făcut poze.
După cum vedeți am audiat piese legate de Viena.Cu Viena am de ceva timp legătură pe internet, pentru că am avut bucuria să audiez și să văd opere de la Staatsoper Wien. Am urmărit aseară opera Aida, care a avut ca de obicei un artist român pe basul Sorin Coliban.
În fine am terminat azi romanul fluviu al lui Robert Musil Omul fără însușiri, care ete un importnat scriitor vienez.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu