marți, 30 iunie 2020

Pescărit la Firel

Azi am inaugurat o nouă baltă la sugestia lui Dode, Balta la Firel.

Se află în comuna Suseni, la o juma de oră de la mine de acasă. 
Evident că pescuitul l-am făcut împreună cu Mitică O. Mă gândesc mereu la Ilie Pătrulescu cu care am bătut toate bălțile din județ.
Ne-am fixat pe zona cea mai largă unde balta face o întoarcere la 90 de grade.

Ziua se anunța fierbinte de dimineața, dar a bătut vântul și au fost norișori. Așa că am consumat rapid berea și noroc că am mai avut apă.

La viermuș a tras mereu carasul, am luat vreo 10, cam peste un  kil total. Important la baltă e să tragă peștele, de aia vii la baltă! Am luat și unul la undiță, restul la lansete.

Surpriza a fost că la o lansetă cu râmă groasă a tras un amur de 1,250 kg! L-am scos fără minciog apa fiind foarte mică! Cântărit electronic cum fac ăștia din piață!

La 2 da am plecat de pe baltă printre ultimii, deci am găsit un loc potrivit!

2 comentarii:

  1. Fie vremea cat de rea / Eu sunt la balta mea! Brava dom' profesor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare că pestele din Dunăre s-a mutat în bălți și tu ai acolo mai multe satisfacții decât noi.Daca tu la 70 de ani stai pana la orele 2.00 p.m. pe căldurile astea te felicit !

    RăspundețiȘtergere