miercuri, 16 octombrie 2019

Italia Montecattini - Prima zi


Plănuisem demult, de prin primăvară această excursie. Sunt ofertele Christian Tour pentru progranul Senior Voyage, adică pensionari.

Excursia consta dintr-un sejur în Toscana timp de 7 zile.  Plecam sâmbătă pe 5 octombrie și ne întorceam duminică noaptea, pe 13 octombrie în București.

Excursia se făcea cu avionul București Florența și retur. Localitatea unde vom sta se numește Montecattini Terme. Este așezată în mijlocul Toscanei la o oră spre est de Florența și a la o jumătate de oră de Lucca.

Am plecat din Pitești pe la prânz spre București cu maxi taxi care ne-a lăsat la Gara de Nord. Am traversat și am ajuns în stația de autobuz de unde am luat traseul de Aeroportul Otopeni. Am ajuns în jur de 4 la aeroport, am oprit la o cafea scumpă, la o bucată de tort și o sticluță de vin roșu. 

S-a deschis oficiul de îmbarcare de la Blue Air. Era încă un cuplu care mergea în aceași excursie și a apărut ghidul de la Christian Tour care i-a lăsat niște documente domnului turist care mergea cu noi. Ne-am lăsat bagajele de cală și am trecut în zona internațională, oprind pe la duty free und am luat o juma de Famous Grouse scotch. 
Pe la 8, cu întârziere de o juma de oră am decolat într-un Boeing 737-500 de 126 de locuri. Stăteam pe aripă, unde puțin își doresc, am avut câteva zguduieli traversând Serbia, Croația, Adriatica și apoi Italia pre coasta de vest. 
Am ajuns cu bine în jur de ora 9 seara la Florența. De remarcat că Aeroportul Florența se numește Amerigo Vespucci, cum am constatat la întoarcere, nu Leonardo Da Vinci cum imaginam.
Cel care ne-a așteptat la sosire era un ghid italian care ne nota pe o hârtie. Era însoțit de șoferii români ai unui autocar  Memento al firmei Christian Tour.  

Am ajuns în vreo 40 de minute la Montecattini, am luat-o pe străduțe ca să ajungem hotelul Le Fonti. Numele hotelului ar însemna în italiană: sursele.
Am constatat că eram primii înscriși și așa am primit camera 101. Ușa se deschidea cu card electronic și când am deschis ușa la balcon am înțeles de ce Sandro, managerul hotelului mi-a spus că este il migliore! Camera noastră dispunea de un balcon imens situat chiar pe recepția hotelului. Era singura cameră cu un astfel de balcon, mai erau unele la etajele superioare, dar era ceva minor.

Prima întrebare care i-am pus-o ghidului italian a fost când se organizează excursia la San Gimignano și Siena și mi-a spus că va fi chiar a doua, zi duminică 6 octombrie. Așa că ne-am înscris și am atras atenția celorlalți turiști. Am plătit și 100 de euro avans, excursia costa 60 Euro de persoană. 

În camera se află și cine care consta din niste senvișuri și două recipient de carton cu vin, unul alb, altul roșu și dintr-o sticlă de apă.
Am mîncat și am băut vinul roșu și ne-am culcat  ca să ne trezim dimineața la 7 să mergem în excursie.

Un comentariu: