marți, 16 august 2022

Bullet Train - Trenul Asasinilor cu Brad Pitt

 





















Nici nu m-am întors bine din Ardeal și m-am dus să văd acest film cu titlul în românește Trenul Asasinilor.

De ce l-am văzut? Pentru că-mi place Brad Pitt, actor care merge pe urmele lui Robert Redford și ca talent și ca actor blond.

Am fost curios să-l văd pentru că am citit prezentarea filmului făcută în Hot News de către Eugen Istodor. Acesta spunea că n-a înțeles nimic din film până la jumătatea lui. Exagerează. 

Subiectul e simplu. Ladybug- gărgărița, adică Brad Pitt, hoț de meserie este angajat să recupereze o valiză diplomat  metalică dintr-un tren de mare viteză de noapte din Japonia care mergea de la Tokyo la Osaka. Valiza fusese recuperată de doi killeri englezi - Gemenii, unul alb și altul negru! Ei recuperaseră și geanta și fiul Morții Albe, șeful unei bande Yakuza care era de fapt un fost kaghebist. Dar una este că găsește valiza, alta este ce are de întâmpinat în tren. O tânără care șantajează un japonez și el era dintr-o bandă Yakuza, apoi The Wolf un bandit din carteluri mexicane, dar și o asasină care folosea otrăvuri. Apare și o victimă a Morții Albe, membru de vază a fostei bande, membri eliminați de acest kaghebist.

Se petrec multe în acest tren, faze comice, perdsonaje din desene animate japoneze, bătăi, și pentru că era un tren mai se petrece și o catastrofă feroviară finală. Din toate astea Brad Pitt scapă nevătămat după 130 de minute tensionate. 

Recomand cu căldură acest film de vară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu